السبت، 6 أغسطس 2011

اخطاء ستاردول لا تنتهي

ازيكم؟عاملين ايه؟
ان شاء الله تكونوا كويسين
النهاردة لما رحت الستاربازار عشان كنت بدور على حاجة مالقيتهاش في البلازا قلت يمكن الاقيها في الستاربازار
و انا بشوف اللبس بقى شفت حتة غلطة
شوفوا
 الفستان جه عند منطقة الشنط و الأحذية و.....الخ
ايه رأيكم في الغلطة الهبلة دي؟


هناك 6 تعليقات:

  1. ستاردول مو تقولي غلطات قولي عادة صارت كل يوم غلطة جديدة

    ردحذف
  2. هههههههههههههههههههههههه
    على رأيك يا نرمين
    بقت عادة يومية عند ستاردول
    كل يوم غلطة

    ردحذف
  3. اي صح بجد شيء عجيييييييب انا كمان زعلانة من ستاردول لغلطاتها الكثييييييييييييييرة
    وخصوصا كل ما اعمل سوبر النقود بتروح من الموبايل بس ما اصير سوبر ده قهرنيييييييييي
    شكرا حبيبتي علي الموضوع

    ردحذف
  4. ogabiahlam
    انا كمان مرة جربت اعمل سوبر بالموبايل و تروح الفلوس و مابقاش سوبر:(

    ردحذف
  5. ايوة و انا كمان
    المهم شكرا علي الخبرية سما

    ردحذف
  6. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف