السبت، 2 يوليو 2011

طريقة تجيبلكم هدايا نادي مونت كارلو مجانا من غير ماتشتركي فيه

النهاردة جبتلكم طريقة تجيبلكم هدايا نادي مونت كارلو من غير ماتشتركوا فيه
و دي صورتي وأنا لابسة الملابس و صورة النجفة

و الطريقة هي:
ادخلي على البروكسي ده:
و بعدين اكتبوا الرابط ده في مستطيل البروكسي 
و سجلوا دخول في الصفحة اللي هاتفتح معاكم
و اخرجوا من البروكسي و ادخلوا جناحكم تلاقوا الهدايا في جناحكم
و مبروك عليكم^.^
و على فكرة هايجيلكم مع الهدايا فستان برتقالي كان مجاني من زمان و هايجيلكم معاهم بوستر كمان
منقول من المدونة المصرية

 

هناك 9 تعليقات:

  1. مشكوووووووووووره كتييييييييير

    ردحذف
  2. و الله انتي كتيييييييييييييير مشكوووووووره حبيبتي تنكس

    ردحذف
  3. و الله انا صاحبة المدونة و جبت الاشياء من مدونتي هههههههههه

    ردحذف
  4. ههههههههههه انا جبتها من المدونة المصرية و نسيت اني اكتب الموضوع هههههههه احنا ما تعبنا حالنا يعني انا ما اشتركت بالنادي اخدتهم كلهم مع بعض شكرا سما

    ردحذف
  5. مشكورة كتييير حياتي
    عندي طلب ممكن تشرحيلي طريقة فتح مدونة و الله اذا نقلت رح اكتب المصدر اوكي معاك منال

    ردحذف
  6. حبيبتي الرابط محجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووب

    ردحذف
  7. نننننننننننننننننننننننننننننن

    ردحذف