السبت، 9 يوليو 2011

خاص بالكاتبات

في الفترة الأخيرة من وقت ما حساب نجلاء لولو اتسرق و احنا بقت بيننا خلافات و مشاكل كتيرة اوي عشان ايه معرفش
احنا لو استمرينا كدة يبقى مش هانطيق نبص في وش بعض بعد كدة
احنا لازم نلاقي حل للموضوع ده و ألا هانخسر بعض
بمعنى اننا نتصدى للخلافات و المشاكل اللي بيننا دي لأن علاقتنا ببعض دي حاجة مهمة عشان المدونة دي تكون مدونة مشهورة و الكل يحبها
يعني ايه؟يعني لو كانت علاقتنا ببعض حلوة المدونة دي هاتكون مدونة محبوبة و رائعة,لكن لو علاقتنا ببعض متضاربة يبقى المدونة دي مش هاتشتهر و مش هاتتحب
عشان كدة بقوللكم اتصدوا للخلافات دي لأن ده كله هايكون في مصلحة مدونتنا
و احنا طبعا ككاتبات تهمنا مصلحة المدونة
عشان كدة بقوللكم للمرة المليون اتصدوا للخلافات
مش عايزة اطوّل عليكم
و انا مستنية تعليقاتكم
سلام

هناك 7 تعليقات:

  1. معك حق و انا اقول لكل كاتبة انا اسفة و احبكم كتير كتير خاصة انتي يا سما

    ردحذف
  2. و الله مشكوووووره بجدددددددد دا هو الحل حبيبتي بالنسبة الي دائما عم بحاول صلح بين نرمين و ملاك و سااره
    و كل مرره يحدث
    انا الي علي عملتوا الباقي يكون عليكم انتوا

    ردحذف
  3. بالنسبة لسارة و نرمين انا اقولهم سوري و بوسة و احبكم احبكم و خلينا نبدا صفحة جديدة مع مدونة اثر اشراق

    ردحذف
  4. مشكورة سما اتمنى ان تنحل الخلافات

    ردحذف
  5. نرمين ملاك عم بتقووولك سوري خلصن بقا سامحيها و خلونا نحن الخلاف

    ردحذف
  6. ملاك كلميني بالدردشة ضروري

    ردحذف