السبت، 9 يوليو 2011

انا الكاتبة الجديدة

انا الكاتبة الجديدة 
ابدا بكلام الله عز وجل 
بسم الله الرحمن الرحيم 
الاسم : نورهان 
واسمى فى استار دول : nora_nano
وسنى : 14 
الجنسية : مصرية تحديدا : القاهرة 
الديانة : مسلمة واوحد بالله وحده 
يارب اكون ما طولت عليكوا واترككم فى رعاية الله 
دمتم سالمين  
وكمان دقيقتين هعمل ليا شعار

هناك 6 تعليقات:

  1. اهلا بيكي نورتي المدونة نورهان انا الكاتبة نرمين

    ردحذف
  2. اهلن اهلن بالكاتبة لجديدة نورهان انا نجلاء صاحبة المدونة ..........انشاء الله تستمتعي معنا بالمدونة

    ردحذف
  3. اهلا بيكي يا نورهان نورتينا
    انا الكاتبة سما و مصرية زيك و انا دلوقتي هاصمملك صورة ليكي لو عجبتك احفظيها عندك على الكمبيوتر و ابقي حطيها في آخر مواضيعك في المدونة,اوكي؟

    ردحذف
  4. كلنا منرحب فيكي حبيبتي اهلين فيكي

    ردحذف
  5. اوكى ماشى اول ما تعمليها قوليلى وشكرا ليكوا كلكوا والمدونة منورة بيكوا

    ردحذف