الأحد، 19 يونيو 2011

مسابقة جديدة...............



ازيكم؟عاملين ايه؟
ان شاء الله تكونوا كويسين
النهاردة جبتلكم مسابقة جديدة و ده طبعا بعد موافقة نجلاء صاحبة المدونة
و هي مسابقة (احلى مكياج)
و شروط المسابقة:
1-ممكن تعملي مكياجك من صالون تجميلك و نجلاء بتصورك و تقول تم التقيم 

2-ممنوع الاشتراك مرتين عشان تسيبي فرصة للباقي(بس لو اشتركتي قبل كدة وخسرتي مفيش مشكلة لو اشتركتي تاني)

3-لو خسرتي ماتقوليش انا خسرت ليه و لو مادخلتيش في الاختيار ماتقوليش اشمعنى دي و ليه مادخلتش معاهم لأن البنات هما اللي هايصوتوا مش احنا

4-احنا هانختار المتأهلات على أساس احلى 25 مكياج و انتوا بقى عليكم تختاروا الأحسن

طيب الجايزة ايه؟

1-صورتها في المدونة لمدة اسبوع

2-رابط جناحها

3-هدية كيكة مني و من نجلاء و من الكاتبات يعني هدية واحدة بـ9 ستاركوينز

4-موضوع عنها بالمدونة و موضوع عنها بالنادي بتاع نجلاء

5-تصويت من طرف الكاتبات و من نجلاء و منّي
ان شاء الله المسابقة تكون عاجباكم و يكون في اقبال على المسابقة






هناك 19 تعليقًا:

  1. melak stardoll
    طب صوري المي دول بتاعتك و انسخي رابط الصورة هنا

    ردحذف
  2. انا اشترك بس ما في كمرا بالستاربلازا اسمي بستاردول nerminfleur

    ردحذف
  3. و انا بشترك اسمي fatima-foufou

    ردحذف
  4. انا كمان بشترك اسمي sousoiaو انا مستعدة

    ردحذف
  5. اسمي sousouia

    ردحذف
  6. انتوا اشتركوا و انا بعدين رح اصوركم و رح اختار احلي مكياج

    ردحذف
  7. nerminfleur

    بصي انا قريب هاعمل موضوع فيه طريقة تصوير المي دول من الستاربلازا و كيفية عمل رابط للصورة

    ردحذف
  8. و على فكرة المسابقة للمشتركين في المدونة بس
    يعني الغير معرفين دول مش هايدخلوا المسابقة

    ردحذف
  9. طيب بس لا خليهم الي مو مشتركين بالمدونة يشتركوا لانوا ما يعرفون عملتهم الطريقة و ما بيعرفون شو اعملهم

    ردحذف
  10. انا بدي اشترك و مستعدة اسمي ahlammm تعالوا انا مستعدة

    ردحذف
  11. و انا بشترك اسمي QueenSaroucha

    ردحذف
  12. انا كمان بشترك اسمي nadjla-loulou و انا بنت عة نجلاء

    ردحذف
  13. طيب بنات اشتركوا كلكم و انا رح اهتم بكل شيء يخلص الاشتراك غدا صباح و بعدها اكتب موضوع عن الي اخترهم في امان الله

    ردحذف
  14. انا عملت المكياج في ستاربلازا

    ردحذف
  15. بدي اشارك اسمي eptehaj

    ردحذف
  16. بدي اشترك كمان اسمي FlashyGucci

    ردحذف
  17. انا ابغا اشترك اسمي nona__88

    ردحذف