السبت، 6 أغسطس 2011

المجله ..:)

وأخيراً اجا هاليوم هههه راح نزل المجله :)

الصفحه 1 :


 الصفحه 2 :
 الصفحه 3 :
الصفحه 4 :
 الصفحه 5 :
 الصفحه 6 :
الصفحه 7 :


الصفحه 8 :

الصفحه 9 :




اتمنــى تعجبكن المجله حبيآتـــــي :)

والي راح تكتب المجله الاسبوع القادم مريوووم :)


تحيآآتـــي لألكــن ... knar123

هناك 13 تعليقًا:

  1. المجلة حلوة اوي بس اللي هاتكتب المجلة الأسبوع الجاي مش ملاك
    مريوم الكاتبة الجديدة هي اللي هاتكتب المجلة

    ردحذف
  2. ااااا اوكي :) وعيونك الحلوه

    ردحذف
  3. حلوة لاء مريوم ما عم تكتب انا ابغى اكتب المجلة

    ردحذف
  4. طب نخلي نجلاء اللي تعمل المجلة
    و انتي بعدها يا ملاك بس لو عاوزة جهّزيها من دلوقتي و نزّليها بعد نجلاء

    ردحذف
  5. اوكي انا اعمل المجلة الجاية

    ردحذف
  6. و علي فكرة كناااااار بجد مبدعة

    ردحذف
  7. طيب خلو ملاك قبلي و انا بعدها

    ردحذف
  8. مشكــوره حــبي كتتير حلوه المجله

    ردحذف
  9. مشكورة كنار حلوة زيك على فكرة انا انزل المجلة بعد نجلاء اوكي يعني ملاك و بعدين نجلاء و بعدين انا اوكي

    ردحذف
  10. وااااو حلوه كثير شغل مين هاي؟

    ردحذف
  11. عيونك الحلوه والمجله من تصميمي ..

    ردحذف