الأربعاء، 10 أغسطس 2011

مساعدة

بنات العنوان ده مش مساعدة ليا انا
دي مساعدة لبنت عربية و من غير ماتطلب مني بس ده واجب مننا
النهاردة صديقتناmiss_mainona الكويتية فازت بالمركز الرابع في فتاة الغلاف العالمية
و احنا طبعا واجبنا نقف جنبها و نساعدها عشان توصل لفتاة الغلاف العالمية و ترفع راس العرب
بنات انا بوصيكم لو عندكم حسابات كتيرة ايميلها متفعل تصوت للبنت دي منها
مش تعملوا دمى جديدة مش متفعلة و اكتب في سجل الزوار خمسة على خمسة من غير تصويت بالنجوم
لو عاوزين تروحوا جناحها و تصوتولها دوسوا على اسمها
يا بنات احنا في بنت قبل كدة ياما رفعت راس العرب بفتاة الغلاف العالمية و هي kalabeshna و دلوقتي عايزين miss_mainona ترفع راسنا تاني
يلا يا بنات انا عايزة بكرة لما ادخل ستاردول الاقي البنت دي فتاة الغلاف العالمية
~~~~سلام يا بنوتات~~~~
(بنات انا آسفة لأني ماحطيتش صورتي في آخر الموضوع بس الصور مش راضية تحمل مش عارفة ليه؟)


هناك تعليق واحد:

  1. و الله انا بحبك يا قمورتي
    و رح اساعدها و اششررف كل العرب انا صوتلها
    و من عيوني ادا محتاجة شيء انا بالخدمة

    ردحذف