الجمعة، 19 أغسطس 2011

فوازير نجلاء نينا

ازيكم؟عاملين ايه؟
فطرتوا و لا لسة؟لو فطرتوا بالهنا و الشفا و لو لأ يبقى استنوا
النهاردة انا اللي هانزل فوازير نجلاء نينا
شوفوا الصور:
اتمنى امنية و اكيد هاحققها ليك
هما دول صديقاتي و هايحققولكم امانيكم و احلامكم معايا
*******************
يا ترى انا مييييييييين
1-جنية
2-عروسة بحر
3-ملكة
**************
يمكن ملكة او.....يا ترى انا ميييييين؟
اول تعليق فيه الأجابة الصحيحة هي الفائزة


هناك 4 تعليقات:

  1. انتي انتي
    انا عررررررررفت بس ما اقول
    اخليها لعضوة الشاطرة يلا جاوبي و لك هدية

    ردحذف
  2. هاي انتي جنبية وانا عرفتهااتمني تكون اجابتي صحيحة
    مشكورة ورائعة

    ردحذف
  3. ogabiahlam
    انتي احلام صح؟
    مبروك اجابتك صحيحة و انا مستنية اعرف اذا كنتي احلام و لا مين عشان نجلاء تبعتلك هديتك عشان كسبتي
    و انتي يا ملاك جاوبتي متأخر للأسف

    ردحذف