الأحد، 10 يوليو 2011

الى nora_nano

انا خلصت الصورة بتاعتك في المدونة
و هي دي الصورة
لو الصورة عجبتك احفظيها عندك على الكمبيوتر و ابقي حطيها في آخر كل موضوع تكتبيه و لو معجبتكيش قوليلي و انا اعمللك غيرها
سلااااااااااام



هناك 7 تعليقات:

  1. مشكورة سما ذوقك حلو يا ريت تعمليلي صورة بعد ما اسوي السوبر غدا اوكي

    ردحذف
  2. لا جمييييييييييييييله جدا تسلم ايدك والله روعة شكرا يا سما عجبتنى طبعا وهقى احطها فى اخر كل موضوع شكرا

    ردحذف
  3. سما انا كمان صورتي ضاعت يا ريت تعملي لي دحين بس ما تروحي لصالون التجميل ..

    ردحذف
  4. بس يا سما انا رح غير صورتي لاني صارة مده عليها

    ردحذف
  5. انا جهزت صورتك الجديدة من امبارح يا ملاك

    ردحذف
  6. ممكن أكون كاتبه بالمدونه انا عندي خبره كبيره بستاردول وحتى بالكمبيوتر وفيكن تجربوني وأسفه عالازعاج =)

    ردحذف
  7. Knar123
    لو عايزة تكوني كاتبة معانا كلمي nadjlaa-12 و أهلا و سهلا بيكي معانا

    ردحذف