الخميس، 28 يوليو 2011

مكياج و لباس اليوم

اليوم عملت مكياج للبشرة السمراء 
الصورة واضحة والطرق واضحة 
_
 رح يكون لباسها بسيط و يطلع مع مكياجها روعه 
-
تحياااتي نرمين 
 

هناك 8 تعليقات:

  1. المكياج رائع جدا بس حبيت اقوللك ملحوظة صغيرة
    الروج البني ده شايفاه وحش فكان من الممكن اننا نستبدله بلون برتقالي بس مش فاتح اوي او البني القريب من البرتقالي ده اللي من لوكس
    بس بردو تسلم ايديكي يا نرمين
    اهو احسن من الأيمو و مصاصين الدماء دول
    ده حتى ان احنا كلها أيام و نصوم

    ردحذف
  2. معك حق يا سما الروج لازم يستبدل بالبرتقالي

    ردحذف
  3. اوكي سما لازم يكو نشوي فاتح بس يا ملاك اخر مره احذرك اي موضوع اكتبه انا لازم يكون عندك اعتراض ؟؟؟؟؟

    ردحذف
  4. خلاص يا نرمين يعني هي ماتكلمتش بطريقة وحشة
    و كمان بالنسبة لأن الروج لازم يكون فاتح فهو ممكن يبقى فاتح مع البشرة البيضاء بس السمراء ممكن تستخدمي البرتقالي القريب من البني ده اللي من لوكس

    ردحذف
  5. 1- المدونة انا حرة فيها رئيي
    2- اكتب تعليقات اليوم و بكره ما دخلك
    3- اعرف انك تكرهيني و انا اكرهك 100 مرة عليها

    ردحذف
  6. اسكتوا بقى انتوا الاتنين احنا مش ناقصين مشاكل
    كفاية اللي احنا فيه

    ردحذف
  7. على راحتك ملاك حتى انا اعطي رايي في التعليقات على موضوعي و بدي افكرك ان هذا الموضوع كتبته انا مو انتي خليها في عقلك

    ردحذف
  8. مالك شغل نرمين ملاك حره مو مدونتك

    ردحذف