السبت، 16 يوليو 2011

صورة

مرحبا بنات انا جهزت صورتي لرمضان بقى 15 يوم رمضان مبروك رح اكون سوبير يلوووووووووو هههههه المهم "" شوفو  الصورة """
الي ما عجبتو يقول ما في مشكلة 
يلا سي يا سون 
اتمنى تعجبكم 

هناك 22 تعليقًا:

  1. الصورة حلوة اوي بس انا ظبطتها عندي على الكمبيوتر عشان المفروض البنت اللي في الصورة تكون انتي

    ردحذف
  2. هذه مو انتي يا ملاك لان انا لقيتها في مدون اجنبية

    ردحذف
  3. انا بقى حطيت صورة ملاك مكان البنت دي يا نرمين و خليتها صورة روعة و هاعمل صور تانية زيها للكل بس هاتكون لرمضان بس و بعد رمضان هانرجع لصورنا الحقيقية,بس لسة مستنية نجلاء عشان تعرف

    ردحذف
  4. الصورة حلوة اوي

    ردحذف
  5. نرمين مو انا الى عملتها اخي عملها بعدين عاجبتنب كدا و الفتو فلتر ما يضبطش معاها بعدين اخي عملهالي مو سرقتها

    ردحذف
  6. لأ يا ملاك الفوتوفلتر ممكن تظبطي بيه الصورة دي لأنه زي الفوتوشوب بس اسهل منه

    ردحذف
  7. لا يا سما الفتو فلتر تبع المبتدئين الي ما يعرفو شي و ما يضبط الصور يعني حملي الفتو شوب و انتي يا نرمين انا ما اخذت شي من المدونات الاجنبية عيب عليكي و بعدين اخي ما عملها شبهي لانو ما عندو الباس و عمرو 19 سنة يعني اكبر منك

    ردحذف
  8. انا جربت اظبط الصورة بالفوتوفلتر يا ملاك و ظبط
    و بعدين ماينفعش نتخانق عشان صورة

    ردحذف
  9. عناد ايه يا ملاك؟
    انتي ليه بتفهمين علطول غلط؟
    ده اللي حصل معايا و ظبط و ده اللي انا شفته بأم عيني يبقى فين العناد؟
    ملاك ابوس ايديكي ماتفهمينيش غلط علطول

    ردحذف
  10. بس انا ابي صورتي وحدي ما ابي عناد ما ابي اوووووه

    ردحذف
  11. انتي اكيد عمرك ماهتفهميني
    انا بقوللك ظبط معايا و شفت كدة بأم عيوني
    و ده مش عناد و كفاية بقى لأننا مش عيال صغيرين عشان نتخانق على الصورة دي
    خلاص انا غلطانة اني خدت الصورة دي و ربنا يحرقني عشان عملت كدة
    اصل انتي جننتيني لدرجة انك خليتيني ادعي على نفسي
    ارحميني بقى ارحميني
    انتي مش فاهماني ليييييييييييييييييه؟
    افهمي بقى
    افهمي

    ردحذف
  12. اسمعي احترمي نفسك مو انا الي قلت عليكي احرقي نفسك ما تعملي للكاتبات مثلي بعدين اش دخلك في صورتي ؟

    ردحذف
  13. فعلا انا ماليش دخل بأي حاجة خاصة بأي واحدة فيكم
    كرهتوني في نفسي يا عالم
    انتوا كارهينني كدة ليه؟

    ردحذف
  14. انا ما كرهتك قلتلك ما تدخلي نفسك

    ردحذف
  15. طيب
    لو انتي عايزة كدة انا هاسيبكم و مش هاتدخل في خصوصياتكم
    و انا اسفة لأني اتكلمت معاكي

    ردحذف
  16. و مش عايزة اتكلم معاكي في اي موضوع لأنك علطول بتدخليني معاكي في مشاكل ملهاش اول من آخر
    و شكرا على كل خناقة و مشكلة حصلت بيننا

    ردحذف
  17. ؟؟؟؟؟؟؟؟ اية مشاكل انتي الي عملتيها

    ردحذف
  18. لما حساب نجلاء لولو كان مسروق و قعدتي تتخانقي معايا في الشات,مش مشكلة؟
    لمّا كنتي هاتنسحبي و تسيبي المدونة قعدت افهمك في الشات و انتي عنيدة و عمالة تعانديني,مش مشكلة دي كمان؟
    و لا نسيتي كل ده يا ملاك؟
    و اضيف عليها الخناقة دي,لأ و بنتخانق على ايه؟على حتة صورة
    ملاك انا مش هافضل اعيد و ازيد في الكلام كل شوية عشان تفهميني

    ردحذف
  19. اسكتوا احسنلكم اوكي ما تخلوني انا اسيب المدونة و احدفها نهائيا بعد كل دا التعب جايين تتخانقوا ...شنو هاد عيب عليكم و الله محدا يقولي مو اانا و كدا اوكي ................

    ردحذف
  20. قوليلها يا نجلاء
    اصل احنا مش عيال صغيرين عشان نتخانق عشان صورة

    ردحذف