الأربعاء، 6 يوليو 2011

...

انا بصراحة مش عارفة اقول ايه على اللي بيحصل بيننا ده
احنا بقينا بنجرح بعض عشان حتة حساب
و بالذات اللي عملته ملاك معايا النهاردة في الشات
و انا مش عايزة اقول اللي عملته معايا عشان انا اكيد هاتزعل و انا مش عايزة ازعّل حد حتى لو جرحني
بس يا جماعة كدة ماينفعش خالص
الموضوع مش هايتحل كدة و الحساب مش هايرجع بالطريقة دي
انا قلت اعملوا حساب جديد و ماسمعتوش كلامي
ده الحل الأنسب و هو ده اللي قدامنا دلوقتي لحد مانعرف مين اللي سرق الحساب القديم
انا مستنية تعليقاتكم و ياريت مايكونش فيها اي تجريح
سلام


هناك تعليقان (2):

  1. خليني من دا الموضوع ما صار يهمني مو مشان سررقت الحساب تتخرب المدونة

    يعني هلا ما صررت اعمل فيكم تقة كتير سوري

    و خلصن بقا

    هلا خلونا من الموضوع دا تعبت بقا صاارت المدونة كلها خنااق بستني مواضيع حلوة و مجانية اوكي

    ردحذف
  2. ايوة لازم نفتح حساب جديد احسن و سا ريت نستمر في تفاعلنا مشان حساب المدونة صارت مصارعة ههههههه انسو كل شيئ و نبدا من جديد اوكي

    ردحذف