الخميس، 14 يوليو 2011

صور جديدة للكاتبات

ازيكم؟عاملين ايه؟
ان شاء الله تكونوا كويسين
النهاردة عملت صور جديدة للكاتبات عشان زهقت من الصور القديمة و قلت اغيّر
المهم اخليكم مع الصور:
1-انا
2-نجلاء
3-ملاك
3-آية
4-نرمين
5-misslalou8
ايه رأيكم في الصور؟
اتمنى انها تكون عجبتكم
سلاااااااام
^_^


هناك 8 تعليقات:

  1. سؤؤؤري ما عجبتني تبعي انا عملت وحدة

    ردحذف
  2. انا كماان كاتبه وما الي صوره

    ردحذف
  3. يا كنار انا حطيت صورتك في موضوع قديم و هو في الصفح اللي ورا
    ___________________________
    اوكي يا ملاك و صورتك اللي انتي عملاها عجبتني

    ردحذف
  4. شكرا حبي رح اعملك صورة اذا بدك

    ردحذف
  5. سوري ما عجبتني بس مشكورة ملاك عملتلي صورة روعه

    ردحذف
  6. اوكي يا ملاك اعمليلي صورة بس احفظها عندي على الكمبيوتر يعني مش هاتكون صورتي في المدونة
    و اتمنى ماتزعليش

    ردحذف
  7. ماشي يا نرمين مفيش مشكلة و الصورة اللي ملاك عملتها فعلا روعة جدا زيك

    ردحذف
  8. انا كماان كاتبه وما الي صوره

    ردحذف