الأربعاء، 22 يونيو 2011

صور للكاتبات من تصميمي

ازيكم؟عاملين ايه؟
ان شاء الله تكونوا كويسين
النهاردة انا صممت صور لكاتبات المدونة صور تبقى بتاعتهم في المدونة و يحطوها في اخر مواضيعهم(و ده طبعا بعد ما خدت موافقة نجلاء)
و ان شاء الله الصور تعجبكم
يلا نشوف:
1-littlegirl9994(انا)

2-nadjlaa-12

 
3-lovemelak

 4-nerminFleur

 5-misslalou8

6-lili-aya
7-saaaraaam
ايه رأيكم في الصور؟
لو عجبتكم صوركم احفظوها عندكم و لما تكتبوا مواضيع تحطوها في الموضوع


هناك 7 تعليقات:

  1. حلوين بس ما عجبتني بتاعي سوري ما تفهميني غلط مو الوك الي احبه

    ردحذف
  2. melak stardoll
    طب ايه هو اللوك اللي انتي بتحبيه عشان اعمله؟

    ردحذف
  3. مشكورة لكن نسيتي سارة

    ردحذف
  4. nerminfleur
    هي سارة اسمها ايه في ستاردول؟
    معلش يعني بس انا لسة كاتبة جديدة في المدونة و تقريبا نجلاء نسيت تقوللي على سارة

    ردحذف
  5. انا سارهـ واسمي بستاردول هو saaaraaam

    ردحذف
  6. اوكي يا سارة انا عملت صورتك خلاص

    ردحذف