السبت، 18 سبتمبر 2010

الحلقة لاولي عرف نفسك اكتر

برنامجنا                   .*. عرف نفسك اكتر .*.
اهلا و سهلا بيكم في برنامجنا عرف نفسك اكتر و ضيفتنا انتوا كلكم تعرفواها و هي تجنن اسمه mini.soov 
                         
                         
mini.soovmini.soov                                        nadjlaa-12nadjlaa-12
                                                                                          
nadjlaa-12 : هلا بيك حياتي في برنامجنا نورتي البرنامج يا وردة
mini.soov : شكرا عنجد و الله تسلمي حياتي 
nadjlaa-12 :انا و الله كنت متشوقة اني اتكلم معاك لانك كتير مشهورة
mini.soov : تسلمي يا عيوني
nadjlaa-12 : المهم نبدا سؤال كا المعتاد .ما اسمك؟عندك كام سنة؟
mini.soov : اسمي مي ......وعمري 17سنه
nadjlaa-12 :هلا بيك يا مي بنت تحبيها فى ستاردول وكمان خارجه؟
mini.soov :البنت لي احبها في ستار دوول اسمها سلوى ...وفي خارج الموقع اسمها شروق
nadjlaa-12 : صديقتك المقربة؟
mini.soov : صديقتي المقربه اسمها مجد وهيا من اعز صديقاتي
nadjlaa-12 : عضوة تتمنين رؤيتها؟
mini.soov : العضورة الي هي صديقتي المقربة مجد اتماني اني اراها
nadjlaa-12 : كيف وجدتى موقع ستاردول؟
mini.soovوجدته صدفه وانا كنت اتصفح في النت
nadjlaa-12 : مممم منيح /ايه نوع موبايلك؟ونوع لابتوبك؟
mini.soov :نوع جوالي DELL و بلاك بيري ..لاب توبي
nadjlaa-12 : شكلك تحبي اللابتوبات متلي بمووت فيهم موقف محرج حصلكوفي نفس الوقت صعب؟
mini.soov : موقف محرج اذا اني مرة من المرات طحت على وجهي وانا لابسة كعب في مناسبة عائلية ^^
nadjlaa-12 : ماذا تعنى لكى الكلمات الاتية؟
mini.soov : الصداقه..... هيا كنز لا يقدر بثمن
والسعاده .....حاجة بتمنى كل شخص يوصللها واكيد انا بتمناها/ج والحزن .......شي..من الصعب تجاهله لانه موجود وبقوة في الحياةnadjlaa-12 : و الله كل اجوبتك صحيحة /هل اتغيرت شخصيتك او حياتك الاجتماعية؟
mini.soov : لا الحمد الله
nadjlaa-12 : الحمد الله ../هل فقدتى شخصا عزيزا؟
mini.soov : ايوه والدي الله يرحموو
nadjlaa-12 : اااااه الله يرحموا ما اكتر كلمة تحبينها؟او ترددينها؟
mini.soov : كلمة مستحيل
nadjlaa-12 : اكتر دعاء تكررينه؟
mini.soov : استغفر الله واتوب اليه .
nadjlaa-12 : تشعرين بالغيرة من الحين للاخر.؟ومن مين.؟
mini.soov : ايوه اختي ^_^
nadjlaa-12 : اااااااااه هههه اختك هل تصفين نفسك((خجولة_خجولة جدا_ماتخجلى))؟
mini.soov : خجوله جدا
nadjlaa-12 : هل تسمحين لاراء الاخرين بالسيطرة عليكى؟
mini.soov : طبعا لا مستحيل
nadjlaa-12 : كم تنفقى من نقوود على ستاردول فى السنة؟
mini.soov : فوق 300ريال.
nadjlaa-12 : وهل ؟متعلقة بستار دول السؤال
mini.soov : ايوه مره متعلقه بستاردوول
nadjlaa-12 : هل فشلتى فى تحقيق حلم ليكى؟
mini.soov : ولا مرره في حياتي لا الحمد الله
nadjlaa-12 : الحمد الله ماهي الكلمة توجهينها للبنات بستار دول
mini.soov : اتمني انكم تكونوا طيبين اتمني انكم تصوتو لي واحبكم مووت
nadjlaa-12 :/ايه حلمك فى الحياة؟
mini.soov : ان اكون قتاة ناجحه في حياتي
nadjlaa-12 : انشاء الله يا رب ايش راى اهلك بستاردول؟:هل ستار دول قلل نشاطاتك مع اسرتك
mini.soov : راي اهلي بستاردول ..حلو
الصراحه ستار دوول قلل نشاطاتي مع اهلي nadjlaa-12 : كيف تصفين نفسك؟
mini.soov : يقال عني  اني جميله الحمد الله وهذي نعمه من ربي
nadjlaa-12 : الحمد الله يا رب .....كلمه اخيرة توجهينها للمشاهدين
mini.soov : اتمني انكم تصوتولي واتمني كنت خفيفه على قلوبكم ان شاء الله و شكرااا لكم
nadjlaa-12 : شكرا لكم كلكم بنات شكرا يا مي علي الاجوبة و بصراحة تجنن و شكرا لمشاهدينا انتهت حلقتنا لهذا الاسبوع..نشوفكم فى حلقة تانية من البرنامج و عمتم مسائا
  المخرجة : نجلاء





هناك تعليقان (2):

  1. يا نجلاء ليه مش كاتبة ان الحوار هذا فكرتى؟يعنى من مدونتى
    اصل الصراحة عصبت لما شفت الموضوع لانك مقلدانى جداااا
    سورى لو ضايقتك كلماتى بس بقول لكى الصراحة

    ردحذف
  2. بس انا ما قلدت انا شفت البرنااامج في كل المدونات يعني تقريبا كل البنات عملوا دا و قلدت كل البنات مو من مدونتي و مو فكرتك انت فقط يعني عجبوني اسالتك فقط و اصلا انتي الموضوع يعني مو منك و ضعيته من مدونة اخري سوري

    ردحذف